Hvis du kender dine seere, så kender du måske også din næste store succes. Men hvordan lærer man egentlig sine brugere at kende? Det prøver vi at finde svaret på her i denne session.
'Brugerinddragelse' er måske ikke det mest sexede ord - men det er til gengæld supervigtigt, hvis du vil lave indhold, der rent faktisk interesserer folk. Vi tror måske, at vi i TV-branchen kender danskerne, men det er bare ikke tilfældet, hvis du spørger medieforskeren Lene Heiselberg. Så nu er det på tide at tage skyklapperne af!
I denne session får du et indblik i, hvad brugerinddragelse egentlig er - og hvorfor det er så vigtigt - og for at forstå det, skal vi kigge på friske erfaringer på både strategisk og praktisk niveau. ...Og så får du selvfølgelig også ekspertens anbefalinger til, hvordan du selv kan gøre.
For at blive klogere på alt dette får vi besøg af Lene Heiselberg, der er lektor og medieforsker ved SDU, TV SYDs direktør Betina Bendix, der selv har været ude og tale med brugerne, og strategikonsulent Diana Skotte, der hjælper BBC i London med at følge med brugernes behov.
Denne session er tilrettelagt af Camilla Villefrance Selch og Jonas Kryger Hansen fra programudvalget.