Session

Session

10 cases du skal kende

I denne session vil to ægte rockstjerner indenfor branded content give deres bud på, hvad man kan med disciplinen branded content, og hvor mange muligheder og forretningsmodeller der findes, udover den gode gamle ”sponsored by”.

Morten Saxnæs og Niels Lindberg, som begge har mange års erfaring med alt fra lineær distribution til formater på videobårne sociale kanaler, vil præsentere dig for ti af de bedste nyere branded content cases. Både lokalt og globalt.

Morten Saxnæs er ’Head of social and brand activation’ og partner i reklamebureauet &Co., der de sidste år, har været Danmarks mest prisvindende bureau. Niels Lindberg er Chief Creative Officer i Splay One, Nordic Entertainment Groups branded content-selskab. Han arbejder til daglig med at skabe underholdning til danske og internationale brands. Fra hvert sit perspektiv vil de give deres bud på hvad opskriften på eminent storytelling, high-tech og visuel indholdseksekvering er, anno 2019.

Ad blocking, bannerblindhed og content overload – det er alle tendenser, som tapper ind i et uundgåeligt behov for kvalitet og for at fortælle historier, som betyder noget. Morten Saxnæs og Niels Lindberg vil udfordre dit syn på, hvordan annoncører kan arbejde mere kreativt med indholdsdistributører, og give dig inspiration til hvordan du får brugerne følelsesmæssigt og intellektuelt engageret via branded content.

Denne session er tilrettelagt af programudvalgsmedlemmerne Samantha Foltmar og Adrian Langer.