Hvad skal der til, for at et underholdningsprogram rammer plet, og kan samle en hel familie på tværs af generationer foran skærmen? Kom med, når Fredrik Hillerbrand sammen med Flemming Fjeldgaard fra Viaplay og Anders Fuchs samt Sofie Bruun fra TV 2 undersøger, hvad der er opskriften på en samseningssucces.
Kom med til en oplysende session, når vi ud fra TV 2 og Viaplays tal og indsigter fra deres største samseningsucceser tegner et billede af, hvad der er afgørende, hvis et non-scripted underholdningsprogram skal fange opmærksomheden hos hele familien Danmark.
Med udgangspunkt TV 2 og Viaplay's største samseningssucceser vil Sofie Bruun, Anders Fuchs og Flemming Fjeldgaard dele deres indholdsmæssige learnings samt tallene bag programmerne, og derigennem komme med deres bud på programopskriften, der kan samle hele familien foran skærmen.
Fotocredit: Viaplay Group, TV 2 og Lasse Lagoni.